2013. július 8., hétfő

Rengeteg post ömlesztve # 4

Még egy mém, mert M-től kaptam megint ilyen csudiblog-díjat, köszönöm neki. Sajnos megint csak nehéz lesz továbbadni, de más is válaszolhat majd a kérdéseimre, kíváncsi vagyok a válaszokra.



Szabályok:
1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt!
3. Nevezz/jelölj te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követők száma)
4. Írj te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5. Jelezd a jelöltek blogján, hogy jelölted/nevezted őket!

Kérdések M-től, válaszok tőlem:
1. Hogyan látod magad 10 év múlva?
Herceggel házasságban élünk egy szép családi házban. Vannak gyönyörű és okos gyerkőceink, az egyik már lassan iskolába megy. A kertben (legalább) egy kutya rohangál, a házban pedig a Teknősöm napozik, és egy papagáj/kakadu vitatkozik vele.

2. Mi az, amit el szeretnél érni az életedben?
Az előző válaszom és annak folytatása.

3. Milyenek a vásárlási szokásaid?
Az utóbbi néhány hétben semmilyenek, nincs időm / akaraterőm boltba menni.

4. Ha már vásárlás, melyek azok a dolgok, amelyek a vásárlási listádon szerepelnek?
Az attól függ, mit akarok főzni. Csak kajákhoz, vagy tisztasági szerekhez szoktam listát írni, de a virtuális listámon jelenleg szerepel egy fekete vékony kardigán is.

5. Mit gondolsz a fiú-lány barátság létezéséről?
Van ilyen, erre több példát is tudok mondani, személyeset is. Előfordul egyébként, hogy az egyik fél a nagy barátságban egyszer csak inkább többet szeretne, de bizonyos körülmények között az igazi barátok tényleg barátok maradnak. Ez a legnagyszerűbb az összes barátság közül, szerintem.

6. Számodra mi a tökéletesség?
A 1. kérdésben adott válaszom, illetve Herceg maga.

7. Milyen lenne számodra egy tökéletes nap?
Erre nem igazán tudok válaszolni, de egy kimerítő kirándulás, gyönyörű tájakkal mindenképpen jó.

8. Mikor van a szülinapod?
Aug. 11.
91-es vagyok egyébként, büszke is vagyok rá.

9. Ha visszagondolsz a gyerekkorodra, összhangban van az akkori elképzelésed a felnőttkorodról a mostani tényleges életeddel?
Nem vagyok benne biztos, hogy a "felnőttkorom" és a jelenlegi életem egy és ugyanaz, de tekintsük most annak.
Kb. hatodikos koromig rengeteg féle foglalkozás mellett próbáltam elhatározni magam. Szerettem volna lenni pénztáros, asztalos, rendőr, mindez egyszerre, gépészmérnök, matektanár, angoltanár, magyartanár (emellett tartottam ki a legrövidebb ideig). Aztán hatodiktól kezdve végérvényesen a természettudományi pályára terelődtem, és most már el nem engedném. Azelőtt nem jutott eszembe, hogy biológus legyek, biofizikus meg pláne nem, erre tessék.
Már kisgyerekkoromban elhatároztam, hogy egyetemre megyek, és természetesen a phd fokozatig meg sem állok. Ennek az eleje sikerült is, remélem a vége is összejön.
Reméltem, hogy lesz majd férjem, ami hamarosan be is teljesedik, de akkoriban a gyerekvállalás nem érdekelt, egy időben teljesen el is zárkóztam tőle, de hát változnak az idők, ma már máshogy látom.

10. Szerinted a lányok tényleg érzékenyebbek, mint a fiúk?
A fiúk, férfiak képesek ugyanazokra az érzelmekre, mint a nők, de általában nem ugyanúgy mutatják ki. Nem merülnek bele annyira az érzelmi kérdésekbe, mint a nők, ezért tűnhet úgy, hogy őket nem érdeklik az ilyenek. Egyes férfiak nem olyan érzékenyek, mint egyes nők, de ugyanez fordítva is elmondható, teljesen személyfüggő. Szerintem ostoba sztereotípia, hogy a férfiak nem érzelmesek, vagy nem olyan érzékenyek, a nők viszont azok. A férfiak is meg tudnak ijedni, a férfiak is tudnak sírni, a férfial is tudnak aggódni, akárcsak a nők.

Aki tőlem díjat kap, ki lenne más, mint Veréb, és Szaszy. Emellett díjat kap tőlem Subcsibe is (de titokban megsúgom, hogy nagyon rég olvastam a blogját, mert mindig elfelejtettem felvenni a bloglistába, de most mindjárt megteszem).
A kérdésekre egyébként más is válaszolhat, nagyon kíváncsi vagyok a válaszaitokra.

A kérdéseim:
1. Hol képzeled el a jövőd? (Ha lehet, ne agyterületet mondjatok, hanem települést, országot :P )
2. Ha hirtelen el kéne költened 50.000 forintot, melyikre költenéd: ruhákra (+ cipők, kiegészítők), valamilyen elektronikai eszközre, vagy egy néhány napos utazásra?
3. Melyik tárgyhoz ragaszkodsz leginkább?
4. Szoktál magyar szerzőtől olvasni? Van kedvenc íród, költőd? (nemtankönyv)
5. Ha a jelenlegi foglalkozásod / érdeklődési területed helyett valami mást kellene választanod, mi lenne az? (A válaszadásban, ha lehet, ne a foglalkozással járó kevés vagy sok fizetés motiváljon, hanem hogy mit csinálnál szívesen.)
6. Szerinted mi a legnagyobb hiba, amit a szülők elkövethetnek, hogy az aztán oka lehet a gyerekük elzüllésének (pl. a gyerek nem jár haza, esetleg drogozik, eltitkolja a jegyeit, titokban tartozik valakinek, stb.)?
7. Ha olyan helyen mosol kezet, ahol szárító helyett papírtörlő van, hány darabot veszel el?
8. Szerinted manapság és mondjuk a következő 100-150 évben mi veszélyezteti leginkább a bolygónkat és az emberiséget? (pl. a harmadik világháború kitörése, szénalapú energiaforrások kimerülése, globális klímaváltozás, meteorbecsapódás, zombi apokalipszis, byealex, dzsásztinbíber, stb.)
9. Nevezz meg egy olyan dolgot az életedben, amire egyáltalán nem vagy büszke! (Cselekedet, személyiségjelleg...)
10. Írd le, miért olvasod a blogomat, miért kedvelsz engem, esetleg mi az, amit nagyon nehezen viselsz el bennem! (Nem fogok megsértődni ígérem, őszinte kritikát várok.)

Nincsenek megjegyzések: